Išči

Naročanje

Če želite vse leto uživati v prednostih, ki jih prinaša sistem Bicikelj, sklenite naročniško razmerje prek spleta z uporabo kreditne kartice ali direktne bremenitve. Preprosto in hitro!

   NAROČITE SE  

Postajališča

Postajališča
Išči postaje

Splošni pogoji dostopa in uporabe:

   

SPLOŠNI POGOJI

   

Koliko mora biti star uporabnik sistema Bicikelj?

Sistem Bicikelj lahko uporabljate vsi, ki ste stari 14 let in več (minimalna višina: 150 cm). V primeru mladoletnika (osebe, stare od 14 do 18 let) mora obrazec za sklenitev naročniškega razmerja izpolniti njegov starš ali zakoniti zastopnik, ki se obveže, da bo upošteval in zagotovil upoštevanje splošnih pogojev za dostop in uporabo.

Ali lahko posodim svojo Urbana kartico oziroma tedensko naročnino drugi osebi?

Splošni pogoji uporabe sistema Bicikelj določajo, da je posojanje kartice Urbana prepovedano. Glede na to, da ste odgovorni za izposojeno kolo, vam priporočamo, da ne posojate podatkov za tedensko naročnino. Ob sklenitvi naročniškega razmerja se obvežete, da boste upoštevali splošne pogoje za dostop in uporabo, kar pomeni, da ste pravno odgovorni za kolo.

Kaj naj storim, če mi ob vračilu ne uspe pravilno prikleniti kolesa?

Ob priklepanju kolesa na stojalo počakajte, da zapiska, kar pomeni, da ste kolo pravilno priklenili. Če opazite, da kolo ni pravilno priklenjeno, pokličite klicni center na 080 2334 oziroma pošljite elektronsko sporočilo na info@bicikelj.si.

Kaj naj storim v primeru predrtja pnevmatike?

V primeru predrtja pnevmatike odpeljite kolo do najbližjega postajališča, ga priklenite na stojalo in pokličite klicni center na 080 2334.

Kaj naj storim v primeru kraje kolesa?

Takoj pokličite klicni center na 080 2334 oziroma pošljite elektronsko sporočilo na info@bicikelj.si.

V roku 24 ur krajo prijavite tudi policiji. Kopijo policijskega zapisnika pošljite na naslov:
EUROPLAKAT D.O.O.
KOPRSKA 98
1000 LJUBLJANA

Kaj naj storim v primeru nesreče s kolesom?

V primeru nesreče o tem obvestite Europlakat d.o.o., tako da pokličete klicni center na 080 2334 oziroma pošljete elektronsko sporočilo na info@bicikelj.si, v roku 12 ur po nesreči. Za kolo odgovarjate vi, dokler ga ne vrnete na postajališče in priklenete na stojalo. Lahko tudi počakate zastopnika podjetja Europlakat d.o.o. in mu osebno izročite kolo.
V primeru telesnih poškodb oziroma večje materialne škode nesrečo prijavite policiji.

Kaj naj storim, če izgubim kartico?

V primeru izgube kartice Urbana, pošljite skupaj s svojo številko uporabnika, zahtevek po novi 12- mestni aktivacijski kodi na elektronski naslov info@bicikelj.si . V tem primeru številka uporabnika in PIN koda ostaneta nespremenjeni.
Ponovna registracija ni potrebna.

Ali je prvih 60 minut brezplačnih samo pri prvi vožnji?

Prvih 60 minut je brezplačnih pri vsaki prvi vožnji, torej vsakič, ko si izposodite kolo.

Ali si lahko izposodim kolo za več dni?


Kolesa za samopostrežno izposojo so namenjena za premagovanje kratkih razdalj. Postajališča so med seboj oddaljena približno od 300 do 500 metrov, kar vam omogoča, da si na preprost način kadar koli izposodite ali vrnete kolo. Izposoja posameznega kolesa lahko traja največ 24 ur v kosu.

Ali potrebujem zavarovanje?


Če želite uporabljati storitev Bicikelj, morate biti zavarovani proti odgovornosti za škodo, povzročeno tretjim osebam.